Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 00:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Simpelt program til at lave skitser til indretning af rum

Hej!

Jeg søger et simpelt 3d program der kan bruges til at indrette et rum, f.eks. vise skillevægge, opsætning af en falsk mur osv.

Det skal helst være freeware eller trial i 30 dage eller sårn.
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. december 2003 - 01:46 #1
Søg og du vil finde http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=3d+rum+program

Kender desværre kun Autocad til dette formål, men det er nok lige i overkanten ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. december 2003 - 09:46 #2
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 10:48 #3
Jeg har såmænd også søgt og søgt, og er igang med at hente et 3d program der er trialware, men vil også teste hoejrups bud :)
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
23. december 2003 - 14:33 #4
Prøv 3D Architect
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2003 - 13:52 #5
3D Architect ser meget godt ud, desværre koster det 900 Euro, hvilket er ca. 850 Euro mere end jeg er villig til at betale.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2003 - 13:53 #6
Og hoejrups bud er nok lige Lite nok, det er simpelthen for simpelt.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2004 - 14:14 #7
leder videre.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. januar 2004 - 15:30 #8
Jeg fik først en besked nu, så ekspertens email system
er desværre ikke ret stabilt...

/per
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2004 - 15:43 #9
Det kender jeg godt, har selv oplevet hele dage uden e-mails.

Jeg synes det er svært at finde et program der kan bruges, dem jeg synes virker godt koster desværre kassen.

Sidder lige med et der hedder ArCon - Visual Architecture, desværre koster det 7000 kr :(

Det eneste det skal kunne er at man opretter nogle vægge, taster deres dybde, højde osv. ind og måske lidt tekstur og vupti.
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
02. januar 2004 - 17:47 #10
Hvad med 2D Architect?
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2004 - 20:08 #11
Tjae, kom med et link så vil jeg da lige tjekke det ud :)