Avatar billede newbie.dk Praktikant
18. januar 2001 - 10:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cd\'ens levetid

Hvor lang levetid har en cd?
Dokumentation tak, gerne dansk.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. januar 2001 - 10:29 #1
Er det ikke noget a\'la 10 år mener jeg ..
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. januar 2001 - 10:33 #2
Avatar billede snowball Novice
18. januar 2001 - 10:35 #3
Det kommer vel mest an på hvordan man opbevarer og passer på sine cd\'er !

Hvis den bare ligger løst i skuffen sammen med andre cd\'er, manualer og andet skrammel, så er levetiden nok ikke så lang, men ligger den \"altid\" i et cover og passer man på ikke og ridse den samt ikke og sætte for mange fedtede fingre på den, så kan den vel holde i mange år !

Snowball
Avatar billede jakobnygaard Nybegynder
18. januar 2001 - 10:40 #4
For et par år siden kom det frem, at alm. brændbare cd\'er højst holder 10 år. Masse prducerede cd\'er holder dog længere - op til 25 år. Ved korrekt opbevaring, det er....

Em@il