Avatar billede sumko Nybegynder
22. december 2003 - 22:34 Der er 3 kommentarer

Banner og CS Spary Logo

Kan nogle hjælpe mig med nogle banner og et Cs Spray logo
CS logo 100 og Banner(e) 200 dit skal passe til den her side www.teamk.tk Team Kindergarden
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
18. april 2004 - 22:14 #1
Sorry, men dit link virker ikke...... vil ellers gerne hjælpe dig...
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
18. april 2004 - 22:17 #2
hmm, har også brug for mere information om, hvad du gerne vil have til at stå på den og hvor stor den skal være.....o.s.v.
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
26. oktober 2004 - 13:02 #3
hallo hvis du ikke har brug for et svar kan du så ikke lukke spørgsmålet :S