Avatar billede currant Nybegynder
22. december 2003 - 22:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Java / IE6 debug fejl/stop popup

Når jeg surfer rundt på diverse hjemmeside får jeg ofte en fejl popup. Jeg mistænker java for at være skyld i det. Jeg finder det møg irriterende da jeg ikke skal bruge det til noget som helst, og jeg vil meget gerne være fri for det. Mit spørgsmål er så; hvordan slår jeg det skidt fra?

I kan se et eksempel på meddelelsen her -> http://ftpserv.users.whitehat.dk/privat/java.JPG
Avatar billede arne_v Ekspert
22. december 2003 - 22:25 #1
Det ligner en fejl i JavaScript - ikke en fejl i Java !
Avatar billede currant Nybegynder
22. december 2003 - 22:34 #2
Er jeg godt klar over, men jeg vil bare være fri for den popup. For har virkelig ikke noget at bruge det til.. Jeg kan jo være bedøvende ligeglad med at et javascript ikke er blevet startet ordentligt.
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 22:34 #3
Og det er en browser-indstilling -- intet med programmering at gøre ...

IE: Funktioner --> Internetindstillinger --> Avanceret --> Fjern fluebenet i Vis meddelelse om hver scriptfejl
Avatar billede currant Nybegynder
22. december 2003 - 23:34 #4
Det var ikke helt det punkt, men det to længere nede der skulle fjernes. Men takker mange gange for svaret!
Avatar billede currant Nybegynder
22. december 2003 - 23:35 #5
Og regner med du lige smider et svar så du kan få dine points ;)
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 23:48 #6
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 23:50 #7
-- og tak for points ;~}
Avatar billede currant Nybegynder
22. december 2003 - 23:52 #8
Mig der takker ;)