Avatar billede hew Nybegynder
22. december 2003 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Asus motherboard

Er et Asus P4S533-MX noget værd?

...og hvordan er det i forhold til et Asus P4B533-E (ca. et år gammelt).
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
22. december 2003 - 21:50 #1
Det her var hvad jeg fandt under Bedømmelser på Boardet på www.edbpriser.dk

Dette her bundkort sparker total r.. hvis der sidder nogle der ude og ikke ka bestemme sig for hva de vil ha så tjek lige det her kort på deres hjemmeside, overclook uden åbning af kabinet, hyper treading.
Har fået 2ghz celeron til at køre 2,6ghz ved 29 grader med 256 sdram og win xp. Så helt klart ***** herfra:-)
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
22. december 2003 - 21:50 #2
Det var et svar
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
22. december 2003 - 21:53 #3
Men ville det ikke at være at fortrække med et board der kan kører 800 MHz på FSB??

F.eks. P4V800-X til 629,- hvis det skal være i den billige ende.
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
22. december 2003 - 21:54 #4
Eller det her P4P800S til 638,-

Jeg har den større model af det her, altså Deluxe modellen, og er enormt glad for det.
Avatar billede hew Nybegynder
22. december 2003 - 21:57 #5
Jae, med det skal ikke bruges til spil (overclocking) - jeg har de 2 nævnte motherbords, og skal bruge det ene til "hjemmeserver" og der andet til arbejdscomputer. Er der forskel på stabiliteten kvaliteten m.m. Kan huske P4B533-E kostede omkring 1700 for et år siden og det andet har jeg lige givet 500 for.....men det skal man måske ikke ligge så meget i?