Avatar billede navajo Nybegynder
22. december 2003 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Feedback på hjemmeside

Hey Hey..
Håber at der en nogen der er friske på at kigge min HP lidt igennem. Gerne med andre browsere end IE.
http://www.plind.1go.dk

og BTW glædelig jul..

- NaV
Avatar billede and_moe Nybegynder
22. december 2003 - 15:16 #1
Jeg synes siden er flot nok. Det eneste jeg kan finde på at brokke mig lidt over er din menu. Jeg tror at et par mellemrum ville gøre underværker, det virker meget klemt som den står nu.

Fed filmsmag forresten.
Avatar billede navajo Nybegynder
22. december 2003 - 15:19 #2
Heh takker..
er igang med at lave mellemrum :P
Avatar billede lsw Nybegynder
15. januar 2004 - 15:48 #3
En flot side, men nok lidt "bleg" og så ville det efterhånden være en god iden med nogle ting til din menu eller evt. overveje at fjerne dem til du har tid til at ligge nogle ting ind.
Avatar billede powerade Nybegynder
15. januar 2004 - 15:51 #4
Den er cool nok.. Er dog irriterende at din "Tagwall" åbnes i et nyt vindue...
Avatar billede bering Nybegynder
15. januar 2004 - 15:53 #5
Se selv hvordan dit site ser ud paa en Mac:
http://www.danvine.com/icapture/
Avatar billede skrubsak Nybegynder
25. januar 2004 - 23:43 #6
Hej NaV,
Fed ide du har der. Det eneste der stikker i mine øjne er din header.
ALDRIG brug bevel and emboss fra Photoshop. Det er for brugt og for let og for grimt.
Lav i stedet en helt enkelt hvid tekst, det passer 10 gange bedre til resten af designet. Ellers ser det pissefedt ud.
ciao.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2004 - 23:45 #7
Nogle ting:

Til venstre for top logo er der en streg ud? :S
Og i dit logo er der nogle "kasser"

Ellers er siden rigtig fin :D