Avatar billede gazzo Nybegynder
22. december 2003 - 14:34 Der er 3 kommentarer

Hp business inkjet 2200 - RESET BLÆKPATRONER

Kan man reset blækpatroner så man kan få det siste blæk ud af dem.
(Hp business inkjet 2200)

(10 black  HP C4840A)
(11 cyan    HP C4836A)
(11 magenta HP C4837A)
(11 yellow  HP C4838A)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. december 2003 - 13:18 #1
Jeg formoder det så er type 48. (HP opererer med forkortelser af nummeret).

http://www.ink-refills-ink.com/InfoPages/HP%20Resets/HP-Reset.htm giver tips til reset af diverse blækpatroner, men desværre er nr. 48 ikke med.

Men jeg kan tage fejl, og dine patroner være et andet nummer, så jeg anbefaler dig at tage et kig på de forskellige og se, om de ligner dine.

Er der nogen der ligner, kunne man jo prøve reset metoden for dem.
Avatar billede gazzo Nybegynder
23. december 2003 - 15:44 #2
Øv nej der er ikke nogle der passer til min printer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. december 2003 - 16:29 #3
Hmm - på side 25 i dennne manual: http://www.stratitec.com/inkrefill/support/EIR480_Manual.pdf
er beskrevet, hvordan man genfylder dem.

Som det første er nævnt, at visse printere kører med chip, og at det IKKE er muligt at genanvende patroner på disse.

Det kunne desværre tyde på at din printer er blandt disse. Jeg tror derfor endnu ikke nogen har fundet en "hacker"metode til at omgå denne endnu.