Avatar billede kjj Nybegynder
22. december 2003 - 14:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pc på tv

Jeg har lavet en pc som jeg bruger til at afspille mp3 og film og billeder på tvet,det er ikke noget problem at se film og billeder de ser fine ud men når jeg skal bruger windows så er det meget utydeligt. jeg har stillet opløsningen på det laveste.

findes der et program der er mere brugervenligt som mediacenter og tydliger?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. december 2003 - 14:20 #1
Et TV giver betydeligt dårligere billede end en computermonitor. TV'et har en langsommere opdateringshastighed, samt en opløsning på kun 768x576 (PAL) (mener jeg). Så du får ikke det superklare billede. Specielt tekst på hvid baggrund vil se ret ulden ud.
Avatar billede soren_moller Nybegynder
22. december 2003 - 14:24 #2
TVtool er din ven - hent demo her: www.tvtool.info - og det er bestemt noget man skal give penge for, men de få kr. er også MEGET godt givet ud!
Avatar billede kjj Nybegynder
22. december 2003 - 14:26 #3
Ja det kan jeg se men findes der ikke programer, noget i stil med det der følger med palmbutler som man kan bruge det er gjort støre og dermed mere brugervenligt på TV.
Avatar billede kjj Nybegynder
22. december 2003 - 14:36 #4
Det ser spændene ud med det der tvtool, det ser jeg på når jeg kommer hjem.

indtilvider tak for hjælpen
Avatar billede soren_moller Nybegynder
22. december 2003 - 14:46 #5
Du kan evt. bruge freeware programmet MyHTPC - det kan meget mere end palmbut
Avatar billede bentn Nybegynder
22. december 2003 - 20:33 #6
Nej du kan ikke få en superskarp kvalitet ved brug af tv'et.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. januar 2004 - 13:31 #7
det skarpeste du kan få er når du afspiller film fra pc til tv. alm. windows er stortset altid uskarpt
Avatar billede kjj Nybegynder
14. januar 2004 - 11:58 #8
Tak til alle jeg nu kigget på det jeg synes ikke MyHTPC er så godt, men jeg har fået en der hedder multimediacenter af en ven og det var lige hvad jeg manglede, jeg ved ikke hvor han har det fra men finder jeg det på nettet skal jeg nok ligge en link her. tak for hjælpen.