Avatar billede biodk Nybegynder
22. december 2003 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hover effekt på celle

Hejhej.

Jeg har en tabel med en del celler i. Tabellen har et stort baggrundsbillede. Idéen er at når man fører musen henover en af cellerne ska den vise et billede, og når musen igen ryger ud ska billede forsvinde (så den passer ind igen med baggrunden)

LIge nu har jeg flg:
onmouseover="background='felt.gif';" onmouseout=""

Men hva ska jeg sætte onmouseout til ?
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 13:54 #1
onmouseover="this.style.background='felt.gif';" onmouseout="this.style.background='transparent';"
Avatar billede biodk Nybegynder
22. december 2003 - 13:57 #2
det rigtige ville nok være:
onmouseover="background='/~steffen/grafik/felt.gif';" onmouseout="background='transparent';"

Men du får points alligevel hvis du skriver svar..
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 13:59 #3
Det var skam med vilje, at jeg skrev this.style, for så burde alle browsere kunne finde ud af det !-)

-- men velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
22. december 2003 - 14:09 #4
-- og tak for points ;~}