Avatar billede culex Nybegynder
22. december 2003 - 12:59 Der er 2 kommentarer

dj on-air script

Jeg er dj på en radiostation hvor vi har et javascript kørende der viser et billede af den vært der er online i et bestemt tidspunkt, samt vedkommendes billede og programmets navn.. Dog sker det tit sådan at der er afløsere på disse programmer ogl. Kunne det lade sig gøre at lave et script hvor man logger ind med navn, programtitel og vælger et billede fra en liste og dette så kommer frem via en include på radioens side ?

Er der nogen der kan lave sådan et script til mig... ?

Det nuværende script kan ses på www.tigerfm.dk
Avatar billede morpheus Nybegynder
23. december 2003 - 10:12 #1
Jeg tror der skal lidt mere end point til.

Hvis du/I ønsker at give 'det mere', så kontakt mig på dn@bsd-box.dk
Avatar billede culex Nybegynder
02. januar 2004 - 14:48 #2
tjo men er vel også mere et spørgsmål om hvordan man kunne gøre det. Har ikke lige beføjelser til at sætte mere end points på spil, sorry :o(