Avatar billede dzign Nybegynder
22. december 2003 - 02:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Debian på disketter

Jeg har ledt efter bedian på disketter men kan ikke finde dem....

Nogen der ved hvor jeg kan download dem henne
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2003 - 02:29 #1
Jeg tror ikke, der officielt findes en floppyudgave af debian.

Der findes dog disketter til at starte en netværksinstallation, men det er ikke helt det samme.

http://www.debian.org er altid et godt sted at starte med at lede.
Avatar billede dzign Nybegynder
22. december 2003 - 02:32 #2
okay.... Kan sige det skal ligge på en 75 Mhz med 96 MD EDO ram...pg 800 MB HDD
Kan du forslå noget linux til den maskine... Det skal være en firewall og router maskine...
Skal kunne installers fra diskette da maskinen ikke kan boote på cd-rom...
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2003 - 02:37 #3
Bare hent en Debian netinstall-diskette. Det skulle maskinen nok kunne klare.

Da din harddisk ikke er ret stor, skal du lige være lidt kritisk, når du vælger pakker. For eksempel er der nok ikke plads til X.

Jeg havde selv for nylig en Debian til at lege web og mail server på en 100MHz med 48MB RAM og den kørte fint. Jeg havde dog en 4GB harddisk i den, men der var rigelig plads tilbage.
Avatar billede dzign Nybegynder
22. december 2003 - 02:50 #4
takker mange gange....
Avatar billede dzign Nybegynder
22. december 2003 - 02:51 #5
Upzz... glemte din points
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2003 - 02:52 #6
Nu tog du dem jo selv.
Avatar billede dzign Nybegynder
22. december 2003 - 02:53 #7
HVAD!!!
Avatar billede dzign Nybegynder
22. december 2003 - 02:53 #8
hvorfor det....
Avatar billede dzign Nybegynder
22. december 2003 - 02:56 #9
Hvordan giver jeg dig de points tilbage.... De har ændret meget siden jeg har været her sidst...
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2003 - 02:59 #10
Lav et nyt spørgsmål, der hedder "point til sandbox". Det nye spørgsmål skal være her i denne kategori. http://www.eksperten.dk/kat/309

i teksten til spørgsmålet skriver du adressen til dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/442704

Så lægger jeg et svar der, og det accepterer du.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2003 - 05:25 #11
Derudover bør du nok lige få lukket alle dine gamle spørgsmål.