Avatar billede qualon2 Nybegynder
21. december 2003 - 18:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

?action=fsf virker ikke

Hej... Jeg prøver på at lave en webserver... har installeret apache og det virker også... jeg har installeret php, der drillede session fordi jeg ikke ved hvordan man laver rettigheder på en mappe (windows xp)... Men nu vil den ikke gøre ting der står efter ? fx vil upload.php?action=install ikke virke... nogen forslag til det?
http://80.166.179.7/upload.php
Avatar billede phpwiz Nybegynder
21. december 2003 - 19:00 #1
fordi du ikke tager højde for safe_mode

hvis du henter variablen med $action,

så prøv med :  $_GET['action'] istedet så skulle klaveret spille igen
Avatar billede qualon2 Nybegynder
21. december 2003 - 19:09 #2
det er ikke scriptet... det er serveren... hvad skal jeg lave ved serveren?
Avatar billede phpwiz Nybegynder
21. december 2003 - 19:28 #3
sæt :
safe_mode = off
safe_mode = on

i din php.ini og genstart apache
Avatar billede phpwiz Nybegynder
21. december 2003 - 19:35 #4
ups, my fault ,

det er ikke safe_mode det er register_globals du skal ændre,

men jeg vil ikke forslå at sætte den til On, det er en stor sikkerhedsbrist. !!
Avatar billede qualon2 Nybegynder
21. december 2003 - 19:37 #5
TAK!!!! DET VIRKER