Avatar billede don_migo Nybegynder
21. december 2003 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilke Ram til hvilket motherboard.

Hej allesammen.

Ved mit næste computerkøb er jeg kommet i tvivl om hvilke dele jeg skal vælge at investere i... Jeg kunne godt tænke mig en intern meget hurtig computer(Som alle jo ønsker ;)) og har derfor overvejet at købe 512 dual ddr... Hvad jeg er i tvivl om er hvilke jeg skal købe, altså hvilket mærke??? Ud over dette leder jeg også efter et internt rimelig hurtigt bundkort som er kompertibelt med rammene... Tror jeg vælger at køre pentium(Socket A???), men kunne da godt tænke mig at høre forslag til både Socket A og Socket 478.
På forhånd tak og glædelig jul til alle.
Avatar billede jiemex Nybegynder
21. december 2003 - 16:08 #1
kingston til rammene. De er altid gode og af højeste kvalitet.
Af bundkort kan du tage et abit.
Avatar billede jiemex Nybegynder
21. december 2003 - 16:08 #2
.
Avatar billede don_migo Nybegynder
21. december 2003 - 16:09 #3
Havde jeg også overvejet, men hvilket bundkort vil du anbefale???
Avatar billede don_migo Nybegynder
21. december 2003 - 17:21 #4
Er der ikke plz. nogle der vil hjælpe mig!!!
Avatar billede sakul Praktikant
22. december 2003 - 00:16 #5
Hejsa..
Jeg vil da godt anbefale dig et bundkort.. jeg har netop selv købt dette her kort har haft i en månede nu og det har bare været en god investering :http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837973
Det koster ca 750 kr.
Det er et tæske fedt bundkort som jeg er meget tilfreds med.. Samtidigt har det vundet flere emd 10 priser i løbet af 2003...
Du nævner ikke noget max beløb, men hvis du har pengene til det så køb storebroderen til mit kort her: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837982    Det koster ca 1245.00 kr
Mit kort er nemli uden gigalan.. storebroderen er inkl.

Held og lykke i hardware junglen...  :-)