Avatar billede yappa Nybegynder
21. december 2003 - 15:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CS opdatering

Jeg har netop installeret counter strike, men det er vist en ret gammel version jeg har fået fat i. Jeg har derfor 2 spørgsmål:

1. Hvordan finder jeg ud af hvilken halflife-version og hvilken cs-version jeg har?

2. Hvor finder jeg opdateringer, så jeg kan få det nye halflife såvel som cs?

Med venlig hilsen

Yappa
Avatar billede fcknet Nybegynder
21. december 2003 - 15:21 #1
1. Prøv "version" eller "status" i konsollen.
2. http://download.boomtown.net
Avatar billede ducks Nybegynder
21. december 2003 - 15:47 #2
Den seneste version af Half Life og CS ligger i Steam, den opdaterer selv før du kan spille, så har du steam har du de nyeste versioner:
http://www.dailyrush.dk/files/utils/343/
Avatar billede zeus6 Nybegynder
25. december 2003 - 02:51 #3
hvis du har den orginale half life Kan du se det på Coveret.hvornår den er fra.. og
Avatar billede zeus6 Nybegynder
25. december 2003 - 02:54 #4
kom til at sende nu Fejl. skriver Det hele igen...  hvis du har den orginale half life Kan du se det på Coveret.hvornår den er fra.. og Dit Cs kan du jo se Derfra hvor Du har hentet det vilken Version du har henter. men hvis det hedder Steam er det det nyeste.
Avatar billede yappa Nybegynder
30. december 2003 - 23:01 #5
takker ducks, det var lige hvad jeg ledte efter

yappa