Avatar billede bronz Nybegynder
21. december 2003 - 13:55 Der er 10 kommentarer

Hvor finder man et DV kabel ?

Jeg har et JVC GR-DVX 400
Men har et problem, det fulgte ikke noget Mini-DV kabel med til. Har ledet længe på nettet, og har endnu ikke kune finde nogen steder hvor man kan købe det alene.

nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak!
Avatar billede soren_moller Nybegynder
21. december 2003 - 14:00 #1
Du kan fx. købe firewire kabler hos www.shg.dk!
Avatar billede norbert Nybegynder
21. december 2003 - 14:56 #2
Du skal bruge:
FireWire 4pM-6pM 1 m
Firewire kabel (IEEE 1394) med 4-polet stik i den ene ende og 6- polet stik i den anden ende. Du kan også købe det her:
http://www.sandberg.it/worldwide/prices.asp?CategoryNo=143&action=2
men du kan naturligvis også købe det hos Fona og lign. Jeg har købt mit hos El-Giganten i sin tid.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
21. december 2003 - 15:06 #3
Nu har jeg netop kigget på søren møllers link og har fundet en ledning der, som jeg mener er den rigtige, og det er godt nok til en anden pris end sandbergs. Det link syntes jeg virkelig du skal kigge på. kun 39 kr. hvor i mit link sælges den til 229 kr. !?!
Det er godt nok billigt. :-)
Norbert :-)
Avatar billede soren_moller Nybegynder
21. december 2003 - 15:08 #4
Nemlig - digital er digital!
Avatar billede norbert Nybegynder
21. december 2003 - 15:12 #5
:-)
Spørgsmålet er så, om jeg har set forkert - med den store prisforskel, der er.
Det virker helt utroligt. :-)
Men tak for linket, det kan være, jeg også kan få brug for det :-)
Go' jul
Norbert :-)
Avatar billede soren_moller Nybegynder
21. december 2003 - 15:25 #6
Tak i lige måde! - PS: Hvis I skal bruge andre kabler kan jeg klart anbefale www.av-supply.dk - de har også en kabel guide med gode billeder (hvis man ikke lige ved hvilke kabler man skal bruge!)
Avatar billede bronz Nybegynder
21. december 2003 - 16:52 #7
tak for jeres forslag... har bestili et hos shg
Avatar billede norbert Nybegynder
21. december 2003 - 17:13 #8
Så må Søren jo lige lægge et svar, så han kan få nogle point :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
10. januar 2004 - 03:10 #9
Hvis Søren ikke vil lægge et svar, så gør jeg ggg
Vi skulle gerne have lukket spørgsmålet :-)
Jeg går du fra, at opretter har fået en ny ledning og at den fungerer.
Godt nytår til jer begge :-)
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
26. marts 2004 - 22:46 #10
OK - så lægger jeg et svar !!!
Norbert :-)))