Avatar billede mock Nybegynder
21. december 2003 - 01:01 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

På den igen..

Efter et stykke tid, med en helvedes masse ting privat, er jeg nu frisk igen..

www.nbainfo.tk er lavet om.. Kan det gå an? Og er der nogle ting der er forkerte - foruden de sider der ikke er 100% færdige?
Avatar billede squashguy Nybegynder
21. december 2003 - 01:07 #1
Tja i Mozilla Firebird virker intet. Jeg får top+left+right men intet i midten. Der sker intet når jeg trykker på et link i menuen...
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. december 2003 - 01:12 #2
Det tog en hulens tid at loade din ret lille side.

Ingen af linkene i menuen virker (nok fordi jeg kikker med Netscape 7)

du har rod i din html kode:
fx:
<div align="center"><table class="mcat" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0">
<tr>  <!-- enten mangler table eller også står div indeni tabelskelettet -->
benyt http://validator.w3.org/

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. december 2003 - 01:20 #3
Ups. næe, der er en <table. men brug validatoren alligevel.
Avatar billede popsy Novice
21. december 2003 - 01:48 #4
Bryder mig ikke helt om den tyske tekst der kommer frem når jeg holder musen over en dato i kalenderen :)
Avatar billede popsy Novice
21. december 2003 - 01:50 #5
document.write("<a title='Termine für diesen Monat' href=java script:#>")
Den linie i: popcal.js :)
Avatar billede mock Nybegynder
21. december 2003 - 09:00 #6
Ok.. Takker.. Kigger lige på det med kalenderen..- har vist glemt at uploade den nye :o)..

Og skal nok også lige prøve http://validator.w3.org, selvom jeg ikke fatter ret meget af det :o)..

Og den tog nok lang tid fordi det pt er et .tk domæne.. Prøv evt www.nba.frac.dk og se om det så tager lige så lang tid..- det gør det ikke her..
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
21. december 2003 - 14:18 #7
Mock>>> Jeg må sgu indrømme at jeg næsten er misundelig....(du ved hvem jeg er ;-)  Det er 10 gange flottere end de forrige sider, let og overskuelig. Synes du har gjort fremskridt i det design mæssige, indholdet er jo ikke 100% færdigt endnu...Men jeg tnkte på om vi skulle lave et banner-bytte?  Altså hvor du linkertil www.nbasiden.dk jeg linker til din?
Avatar billede mock Nybegynder
22. december 2003 - 17:34 #8
Hej Peja... Det må vi lige finde ud af inden længe.. Jeg skal lige lave siden 100% færdig.. Mangler få ting nu...

Når det er gjort, så kan vi lige snakke om det.. Idéen er jo god nok :)..
Avatar billede mock Nybegynder
22. december 2003 - 17:34 #9
jakoba..

Hvordan faen skal jeg bruge den der validator?
Avatar billede cs_player Nybegynder
23. december 2003 - 08:56 #10
et fint nok design. jeg ved ikke så meget om html, men med det blåtte øje syntes jeg, at jeg kan se det er en ramme side. hold dig bare til celler. farverne passer godt sammen, jeg synes den er flot.
Avatar billede mock Nybegynder
23. december 2003 - 10:10 #11
cs_player: Jeg har en iframe i midten.. Det er alt..

Men godt du synes om den.. Jeg skal bare lige have det til at funge i Mozilla..
Avatar billede mock Nybegynder
27. december 2003 - 18:54 #12
Lukket
Avatar billede mock Nybegynder
27. december 2003 - 18:54 #13
Eller.. Folk skal lige smide svar forresten.. :o)..