Avatar billede fissan Nybegynder
21. december 2003 - 00:26 Der er 5 kommentarer

Radeon 9600 pro køre kun 4xagp men skulle kunne køre 8xagp

Hej jeg har et Radeon 9600 pro som kan køre 8xagp og et bundkort som også kan køre 8xagp. Når jeg sætter grafikkortet til at køre 8xagp beder den om en genstart og når maskinen er startet op igen står den til 4xagp igen... Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede isojumper Nybegynder
21. december 2003 - 01:35 #1
Du skal ændre indstillingen i bios, ellers har det ingen effekt.
Avatar billede fissan Nybegynder
21. december 2003 - 12:27 #2
okay tak
Avatar billede sakul Praktikant
21. december 2003 - 19:10 #3
Jeg har haft det samme problem også med et radeon 9600...
jeg prøvede også med bios ændring, og forskellige drivere..
Men det hjalp først efter at jeg var inde på www.driverheaven.com for at hente et værktøj til fjernelse af gamle drivere... Da jeg havde kørt det og installeret omega´s drivere kørte det som det skulle på de 8X agp...
Driverne henter du her... husk at læs readme filen...
www.omegacorner.com/radeon_omega_drivers.txt
Avatar billede sakul Praktikant
21. december 2003 - 19:30 #4
Hov undskyld... du skal ind på www.driverheaven.net/cleaner/
Her er det lille prg til at fjerne gamle drivere med... det virker rigtigt godt..
Avatar billede sakul Praktikant
10. januar 2004 - 00:41 #5
Bliver der mon lukket ? ;-)