Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
20. december 2003 - 19:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

harddisk vil ikke starte

Hey har et problem...
Min harddisk vil ikke starte op.
Problemet skete her i fredags (19 december), da jeg ville starte den op.
Man tænder den og den loader lidt også sker der intet
Ok lidt informationer om harddisken:
Det er en 120GB Maxtor 7200rpm fluid
Ja, og harddisken kan umuligt være for gammel, da den er købt i maj.
Harddisken er tilsluttet til en dockingbay for harddiske, som så sidder tilkoblet til min bærebar.
Bærebaren kan godt nok se harddisken er koblet til men da harddisken ikke vil starte op ordentligt kan man ikke få adgang til den.
Det er et mega stort problem for mig da jeg har mange ting på harddisken som jeg har brug for.
Avatar billede killel Nybegynder
20. december 2003 - 19:22 #1
Avatar billede peet-49 Novice
20. december 2003 - 19:41 #2
Kør en test med powermax, er den i orden er det et windowsproblem, kør da en repair af windows.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. december 2003 - 21:08 #3
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
26. december 2003 - 21:21 #4
Well det har ikke løst problemet...den er vel bare fucked?

file recovery programmet har dog hjulpet mig :)
jeg kan få fat i filerne via programmet og overføre til en anden harddisk........ se dem osv... men ikke åbne programmer på harddisken eller overføre til den...
det er heller ikke alle filer den vile overføre...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. december 2003 - 06:30 #5
nogle filer kan være ødelagte, eller omdøbt, så programmer skal man nok generelt geninstallere, men billede film osv, burde virke.

Tak for point..O)