Avatar billede ranukel Nybegynder
20. december 2003 - 17:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er jeres erfaringer med skærme til bærbare

Til jer der bruger bæbare computere - Hvad er jeres erfaringer med skærme til bærbare computere. Hvilket format og størrelse synes I fungere godt for jer. Jeg står for at købe min første bærbare og kigget lidt på bla. HP´s 15,4" widescreen som ikke virke så voldsom stor, men det er begrænset hvad jeg ser af DVD film, det er mest programmering og internet browsing.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. december 2003 - 17:16 #1
jeg har en 15" TFT på min Inspiron 8100 og er tilfred med den størrelse
opløsning på 1400*1050 virker ikke i alle spil, men ellers dejlig skærm ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. december 2003 - 17:16 #2
og det er ikke widescreen
Avatar billede tobias28 Praktikant
20. december 2003 - 19:42 #3
jeg har en 15" TFT til min Acer Aspire 1310, og det er en kanon skærm....ser selv en del dvd på den. Godt nok er den mindre end de fleste tvskærme, men du kan tilgengæld sidde meget tættere på skærmen uden at få ondt i øjenene.

synes helt klart at der er stor forskel på 14" og 15". Selvom den kan synes minimal, har den ene tomme meget at sige, når vi snakker så små skærme.

Mvh. Tobias
Avatar billede nnadk Nybegynder
21. december 2003 - 20:21 #4
Jeg er vildt glad for min SXGA (1400x1050)! Jeg vil helt klar råde dig til at købe en SXGA eller der over! Tror du vil bliv glad for det i længden! De flest jeg kender med XGA skærm, beklager sig over opløsningen!
Avatar billede ranukel Nybegynder
30. december 2003 - 13:21 #5
Tak for svar og kommentarer jeg tror jeg holder fast ved mit valg af nedenstående
Skærm 15,4" farve-TFT WSXGA+ med en opløsning på 1680 x 1050 (op til 16,8M farver internt)
Skærmstørrelse 15,4" diagonalt
Skærmtype TFT WSXGA+
Avatar billede tobias28 Praktikant
30. december 2003 - 13:32 #6
takker....tror også det er et godt køb