Avatar billede jezperb Nybegynder
17. januar 2001 - 20:04 Der er 31 kommentarer

Dum mus

Min gnaver-markør kan ikke køre over skærmen i ret hurtig hastighed...den køre frem og tilbage i den ene ende af skærmen...det er specielt træls i counter-strike når man skal vende om og nakke en...så vender man hele tiden den ene vej og bevæger gøben først den ene vej og så den anden osv. i en uendelighed !!! HVAD GØR JEG ? jeg bruger en logitech trådløs mus...jeg har prøvet med en serial og den er bare værre !!!
Avatar billede repsac Nybegynder
17. januar 2001 - 20:14 #1
Hvad med at reinstallere softwaren til musen? - har du gjordt det?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. januar 2001 - 20:18 #2
Prøv at tjekke dit stik om musse porten om det heller for meget til den ene side elelr det ikke sider rigtigt fast!
Avatar billede jezperb Nybegynder
17. januar 2001 - 20:19 #3
ja, jeg har prøvet med den nyeste driver...kan det være at det er fordi jeg har Windows ME ?
Avatar billede fico Nybegynder
17. januar 2001 - 20:22 #4
Det er ikke dit ME
Avatar billede fico Nybegynder
17. januar 2001 - 20:29 #5
En af mine venner har ME. Han kører både med Trådløst Ligtech tastatur og mus.
Prøv at gå ind i software og kig i instillingerne.
Jeg køre selv med logitech.
Jeg har et logo sidene i proceslinjen ved siden af uret.
Hvis du har sådan en luftballon i tryk på knappen neden under. Og kør så musen OP ad.
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. januar 2001 - 20:34 #6
Har du husket at holde musen ren? vaske bolden og fjerne det bælte af skidt der lægger sig på rollerne?
Avatar billede crashdk Nybegynder
17. januar 2001 - 20:35 #7
Det er fordi du har et soltek bundkort *lol*
Avatar billede jezperb Nybegynder
17. januar 2001 - 20:49 #8
Ja ja og ja...jeg mangler bare at se om en af de gamle drivere virker ! og til crashdk(Rasmus klump(der tror Intel er det bedste)) !
Avatar billede crashdk Nybegynder
17. januar 2001 - 21:05 #9
jezperb> Det er det ogsaa hvis man vil ha kval!
og AMD´ere køre ikke lige saa godt som Intels processere som nogen siger
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
17. januar 2001 - 21:08 #10
øhhhh Jøde Jezper kan du huske min INTEL PIII den har et problem den vil ikkke gå ned eller låse i spil men da jeg ved at du har gode kendskaber til at ens maskine går ned ville jeg gerne vide om jeg skal købe en AMD før det er mulig at få min SUPER MEGA SEJE INTEL PIII 600MHz til at køre som din AMD 750 \"den kører jo super godt\" jeg har prøvet at banke min PIII ned i bordet men der kører stadigvæk mere stabilt end din AMD......lol!!
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
17. januar 2001 - 21:11 #11
DU kunne jo også købe en k6-2 3D-mow den er også monster stabil ligesom alle de andre AMD´er også har den også en god ydelse i 3D....LOL!
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
17. januar 2001 - 21:13 #12
DENNE KOMMENTAR ER IKKE TILL JER SOM HVED HVORDAN EN AMD SKAL BEHANDLES MEN KUN TIL JØDE JEZPER PERSONLIGT DA HANS AMD KØRER SOM EN SPAND LORT!!!!!!
Avatar billede crashdk Nybegynder
17. januar 2001 - 21:18 #13
voodoo_and> dine kommentare vil jeg godt gi´ 50 point for...lol
Avatar billede tuborg38 Nybegynder
17. januar 2001 - 21:18 #14
så er skal i værer søde ved jesperb han kan jo ikke gøre for at han kun har råd til amd
Avatar billede repsac Nybegynder
17. januar 2001 - 21:21 #15
Entschuldigung ... kører som en spand lort ... en spand lort kan ikke køre ... *LOL*
  - Jeg ved den var umådelig dårlig!
Avatar billede crashdk Nybegynder
17. januar 2001 - 21:21 #16
tuborg38> ogsaa rimer det ogsaa...lol
Avatar billede tuborg38 Nybegynder
17. januar 2001 - 21:22 #17
til voodoo_and og crashdk kan i an befale et godt bundkort til p3 800MHz
Avatar billede crashdk Nybegynder
17. januar 2001 - 21:23 #18
repsac> det kan en AMD da´ heller ikke...
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
17. januar 2001 - 21:36 #19
PRØV AT KØBE EN NY PC......ok den billige løsning er nok at prøve med en ny mus.....
Avatar billede crashdk Nybegynder
17. januar 2001 - 21:37 #20
Asus P3B-F ATX / Slot 1 / i440BX / 6PCI-1ISA-1AGP / IDE / 1249 kr.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264627930
Læs testen på http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/mainp3bf.asp

som xtom anbefaler
Avatar billede repsac Nybegynder
17. januar 2001 - 21:39 #21
=>crashdk ... *LOL* ;o)

=>vodosv... lidt drAstisk ... ;o)
Avatar billede crashdk Nybegynder
17. januar 2001 - 21:41 #22
Abit BE6-II ATX / Slot One / i440BX / 5PCI-1ISA-1AGP / IDE66 / 1195 kr.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264587903 (Understøtter op til 1GHz)
Læs testen på http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/mainabit.asp

som xtom ogsaa anbefaler ta´ det her
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
17. januar 2001 - 21:46 #23
nej ikke drastisk men sandhed!!!!
Avatar billede repsac Nybegynder
17. januar 2001 - 21:48 #24
At købe en ny pc ... ikke drastisk ????
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
17. januar 2001 - 21:54 #25
nope..... men han kunne jo også prøve med en ny mus eller låne en ny mus........\"af mig måske\"
Avatar billede repsac Nybegynder
17. januar 2001 - 22:05 #26
Ååårk nej ... drop fejlfinding og køb noget nyt! ... *LOL*
Avatar billede crashdk Nybegynder
18. januar 2001 - 09:32 #27
Saa jøde Jezper NU skal du ha´ en computer (køb en Intel)
Avatar billede jezperb Nybegynder
19. januar 2001 - 17:34 #28
Jeg vil lige opsummere at:
Tuborg38 har en celeron 300, tnt2 vanta og 96 af mine ram.
Og crashdk har en pentium 2 233 mhz med 64 ram og voodoo 2 kort !!!
Og for resten er voodoo_and et nazisvin !!! så han kan man undskylde for hans idioti !!!
Avatar billede crashdk Nybegynder
21. januar 2001 - 21:52 #29
ja men det er en inter, jeg skal ogsaa ha en ny men jeg venter lidt
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
22. januar 2001 - 21:27 #30
??????er der ingen kritik til min computer Jezperb.....hvad er grunden til det????
Avatar billede nomiz Nybegynder
13. februar 2001 - 18:49 #31
Luk nu dette spm!