Avatar billede geforce3 Praktikant
20. december 2003 - 12:22 Der er 3 løsninger

ny telefon

Hej jeg er er kig efter ny telefon, da min gamle er ved at være lidt træls. Går kold nogen gange, og egentlig bare for at prøve noget nyt. Jeg har kigget på en 7650, fordi jeg sys den ser okay ud. Der skal være kamera på og farveskærm, og har fundet en der har den til 1700,- .. Men vil I anbefale den?
Avatar billede mehoo Nybegynder
20. december 2003 - 12:35 #1
jeg har selv en 7650, og det er den fedeste telefon jeg har haft. man kan gratis opgradere kameraet på den til en videooptager (med lyd). gøres inde på nokias hp. der er også aften lince til de mørke aftener hvor billedet ellers ville blive mørkt.

billederne er rigtig gode, og der er infrarød overførsel. så du kan få vennernes billeder, eller bare nogle du har hentet på nettet.

enkel at bruge, og den er god at skrive fra
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2003 - 12:39 #2
Kender ikke noget til 7650.
Jeg kan dog foreslå dig at købe en SPV E200 fra Orange. Der er ikke indbygget kamera i, men det kan købes og tilsluttes - det smarte ved denne telefon er at du kan sætte et memory card i, og derved kan du tage mange billeder. Eller ligge mp3 filer på, som du kan høre i den indbygget mp3 afspiller.
Du kan finde mere information her: http://orange.dk/nyspv/

en anden telefon kunne også være en Soney Ericsson T610.
Den bedste telefon på markedet er efter min mening en Nokia 6110i - dog en lidt ældre model, uden kamera. Men den kan klart anbefales alligevel.
Avatar billede bleze Nybegynder
20. december 2003 - 15:28 #3
Sony-Ericsson T610 (eller T630)...  Vil ikke anbefale en Nokia til nogen. Deres kvalitet er blevet meget dårlig og deres telefoners design ligner noget der er løgn