Avatar billede rbl Praktikant
19. december 2003 - 22:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken sang ?

Jeg har hørt en bestemt sang i radioen for tiden. Jeg ved bare ikke hvad den hedder eller hvem der synger den.

Det er en dansk humoristisk julesang, der lyder næsten lige som De Natergale. Hvad er det for en sang ?
Avatar billede whpsnp Nybegynder
19. december 2003 - 23:19 #1
Det skulle vel aldrig være temasangen til Jul på Vesterbro?
"Alt kan ske når det er jul, og selv om vores sne er gul, så er jul....." osv..
Avatar billede rbl Praktikant
19. december 2003 - 23:25 #2
Nej, det er ikke den.
Avatar billede whpsnp Nybegynder
19. december 2003 - 23:26 #3
OK, så ved jeg ikke hvad det kan være..
Avatar billede eagleeye Praktikant
20. december 2003 - 01:20 #4
Hvad med M.C Einar  med  Jul Det cool.

"Det skete i de dage i november engang at de første kataloger satte hyggen i gang.
Det jul, det cool, det nu man hygger sig bedst det julebal i Nisseland, familiernes fest"
Avatar billede fenjas Nybegynder
20. december 2003 - 13:50 #5
Hvad med Jonny Heftys "Nik med grødnakken"? Den er fra P3s julekalender Villys jul. Den ligger her: www.dr.dk/villysjul.
Avatar billede rbl Praktikant
20. december 2003 - 14:55 #6
Nej, det er ikke Jul Det Cool. Det er jo ved at være en gammel kending :-)

Det kunne godt lyde lidt lige som noget fra Villys Jul, men jeg mener ikke, at det er "Nik med grødnakken"
Avatar billede fenjas Nybegynder
20. december 2003 - 15:14 #7
Har du været inde og lytte til den? Den handler om det forfærdelige ved risengrød og alle de smøger nisser ryger (så tror da fa'en at de aldrig bliver højere!). Det er en af de nye julesange som P3 spiller i år (sammen med The Darkness og The Raveonettes)for at promovere andre og nye julesange som alternativ til Last Christmas og de andre gamle travere. Så det er meget oplagt hvis du har hørt den i radioen.
Avatar billede rbl Praktikant
28. december 2003 - 02:16 #8
Ja, nu er det jo ikke jul mere, så kan det jo være lige meget. Jeg fandt aldrig ud af, hvad det var for en sang. Jeg har ikke hørt den siden.
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
20. november 2004 - 19:43 #9
Sørgeligt