Avatar billede cecilie Nybegynder
17. januar 2001 - 17:44 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Min nye website...

Hej!

Hvad syntes i om nin nye website http://www.mitzie.dk ? Fortæl mig hvad i syntes om den...

Avatar billede pstric Nybegynder
17. januar 2001 - 17:50 #1
Kunne du ikke i det mindste lægge et link til http://www.eksperten.dk/spm/43222, så vi kunne se, at du også hedder it-pigen?

Nå nej, det er jo SNYD!
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. januar 2001 - 17:52 #2
Jeg kan da ikke se noget som helst snyd her ;o)...Sig mig er det ikke kun tilladt at have en bruger?

ADMIN...!!!

- Zhatten

Avatar billede cecilie Nybegynder
17. januar 2001 - 17:52 #3
< pstric

Jeg hed...

Okay?
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. januar 2001 - 17:53 #4
Ja, du må altså ikke have flere brugere, frøken!

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. januar 2001 - 17:53 #5
Har du afmeldt IT-pigen?
Avatar billede cecilie Nybegynder
17. januar 2001 - 17:54 #6
< Simon

Det har jeg heller ikke!
Avatar billede cecilie Nybegynder
17. januar 2001 - 17:55 #7
< nomiz

Ja, jeg har fået en anden e-mail, så derfor...
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. januar 2001 - 17:57 #8
Ved ikke, men hun har ikke brugt it-pigen siden cecilie er oprettet, måske taler hun sandt.

- Zhatten
Avatar billede pstric Nybegynder
17. januar 2001 - 17:57 #9
Kan du ikke læse rød skrift i din browser?

Så får du det lige sort på hvidt:

OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !
Avatar billede vitaminen Nybegynder
17. januar 2001 - 17:57 #10
Kan ikke så godt lide øjnene som makere hvilken side man er på... Det ser alt for uproffesionelt ud !

//Vita
Avatar billede cecilie Nybegynder
17. januar 2001 - 17:58 #11
< zatten

Ja det gør hun, gør det noget?
Avatar billede cecilie Nybegynder
17. januar 2001 - 18:00 #12
< Vita

Syntes du? Jeg syntes ellers at de er vild sjove og søde. Er de dårligt lavet???

S.U.
Avatar billede steffen Nybegynder
17. januar 2001 - 18:31 #13
Hej, har du ikke glemt at skrive hvordan man får fat i dig?
Avatar billede cecilie Nybegynder
17. januar 2001 - 18:34 #14
Til Steffen.

Nej, det er med vilje! Det skriver jeg i den e-mail, som jeg sender til firmaet!

Avatar billede thomasledet Nybegynder
17. januar 2001 - 18:50 #15
Noget, der ser meget uprofessionelt ud, er dit forsøg med bindestreger. Man skal ikke sætte bindestreger ind i teksten. Det, der på din skærm, ser rigtig godt ud med bindesteger, ser måske ikke så heldigt ud på en anden skærm. DROP BINDESTREGERNE!

Desuden skulle du måske skrive, hvad alle disse mærkelige forkortelser betyder. Hvad er for eksempel \"KKA\"?
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
17. januar 2001 - 18:51 #16
Jeg synes de der øjne er fede!

Der er flere steder hvor den skriver en bindestreg er et langt mellemrum inde i nogen ord (under uddannelse ordene relevans, marcomedia og syntes) I øvrigt skal der ikke stå syntes, da det er datid, men synes.

Ellers synes jeg faktisk at siden er rigtig pæn.

Baggrundsfarven i \"kontakt\" er nok lidt for lys til en hvid tekst.
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. januar 2001 - 19:22 #17
Cecilie<-->Man behøver ikke skift brugernavn fordi man har fået ny e-mailadresse-
Du kan bare gå ind i indstillinger og så ændre adressen til den nye.
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
17. januar 2001 - 23:34 #18
Forresten så virker de der \"bobler\" i baggrundsbilledet ikke rigtigt under menupunktet \"mig\". De virker fint på de andre sider, men på den første side er der lidt \"knas\" i starten.

Hedder du Mitzie i virkeligheden??? Det er da et sjovt navn ;o)
Avatar billede prodic Mester
18. januar 2001 - 00:21 #19
Manner hvor har du lært Dansk tegn-sætning henne? på FUU.
Igen dine bindestreger!
Det var ikke noget jeg ville finde spændende hvis jeg skulle bruge en Web-designer indenfor flash.

OG fiks lige det med de brugernavne ikke!!!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
18. januar 2001 - 00:33 #20
Well... selvom du har afvist dem der har kritiseret noget relevant, såhh...

Men pyt.
Først vil jeg sige at de der latterlige bindestreger SKAL væk som de andre siger. Det kan godt være at det passer på din skærm, men ikke hos andre vist.

Dernæste - HVORHENNE kan folk kontakte dig??
Du kan da ikke regne med respons uden de har noget at kontakte dig via?!..

Øjnene synes jeg er gode nok, men det er så smag og behag self.

Men ret lige de ting, som de andre har påpeget!