Avatar billede gizp Nybegynder
19. december 2003 - 15:31 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Vurdere db-solution

Videre fra http://www.eksperten.dk/spm/439465

Har ændret det http://frip.dk/myserver

Hvad syntes I, kan det bruges?

Kom med nogle kommentarer...

/gizp
Avatar billede mads.peder Nybegynder
19. december 2003 - 15:35 #1
Dejlig rolig side. Farverne passer godt til årstiden :-)

Men foran produkter er der en streg, bruger mozilla FB så ved ikke om den er der i IE

Ellers en flot side
Avatar billede gizp Nybegynder
19. december 2003 - 15:37 #2
Tak ;o)!

Der er ikke nogen streg i IE...
Avatar billede psn Nybegynder
19. december 2003 - 16:03 #3
Enig med mads.peder, det er en behagelig side at se på. Jeg kan kun pege på et par småting, der kunne ændres:
- Et lille indryk eller centrering af menupunkterne
- stavefejl....henvender dig rettes til henvende dig.

Godt arbejde!
Avatar billede brianandersen Nybegynder
19. december 2003 - 16:20 #4
Stille og roligt :)

har et par ting: Teksten må meget gerne være en smule mørkere, det gør læsningen meget behageligere.

Lysere border rundt om knapperne, og padding så teksten ikke er helt ude i kanten. Centreret tekst måske... Lige nummeret mindre?

En mouseover med masser af kontrast ville heller ikke være at fornægte.

Håber du kunne bruge noget af det.
Avatar billede gizp Nybegynder
19. december 2003 - 20:16 #5
Nu har jeg tilpasset det, det du skrev brianandersen. Det hjalp faktisk en smule. Men vil gerne bibeholde den sorte kant udenom knapperne og billeder, som jeg syntes giver en god kontrast.

Andre der har nogle kommentarer?

/gizp
Avatar billede rangerbs Nybegynder
19. december 2003 - 20:55 #6
Jeg maa desvaere stadig sige, at designet ikke passer til et firma som tjener penge paa web-design.. der er jo ikke saerlig meget design over det du har lavet :(

beklager, tror heller ikke du faar nogle kunder med de referencer du har :/ branchen er meget haard og der findes hundredevis af meget dygtige freelance designere, som kan lave noget utrolig flot. for en pris imellem 500-1000,- da priserne er trykket i bund :/

mvh RangerBS
ps: ikke ment for at "jorde" dig, men proever bare at sige, at du faar det meget meget svaert ;)
Avatar billede gizp Nybegynder
19. december 2003 - 21:10 #7
Referencer er jo ikke færdig, skulle bare lige have noget indhold.

Jeg kan informere dig om at vi har kunder. db-solution er heller ikke nogen "virksomhed" vi driver det kun som hobby, og for at tjene lidt ekstra penge.

Men nu ved jeg ikke om jeg har været uheldig at ramme de "dårlige" virksomheder, men der ligger mit design niveau langt over.