Avatar billede alexander_j Nybegynder
19. december 2003 - 14:53 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af skoleside

http://alexander.cautoo.dk/

Har haft den til vurdering tidligere, men har udviklet en del på den - og måske kunne jeg få et par nye synspunkter, så derfor sendes den til vurdering igen!

Kendte fejl: Tekstindholdet på siden er mangelfuldt og kalenderen virker ikke - desuden skulle billederne på 'kort over skolen' være større!

Kritikpunkter fra sidst, som der endnu ikke er gjort noget ved: menupunkternes farve er for lys og sværtlæselig på den hvide baggrund!
Avatar billede l_otto Nybegynder
19. december 2003 - 15:06 #1
spille max... syntes måske godt du kan gå en font ned... i size.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
19. december 2003 - 15:10 #2
Størrelse 11?
Avatar billede l_otto Nybegynder
19. december 2003 - 15:13 #3
jep vis den er 12 nu....
Avatar billede mads.peder Nybegynder
19. december 2003 - 15:22 #4
For lidt farver. Men fedt lavet, kan godt lide det med at den går ud i flere muligheder. Er ret nice når man lige har vent sig til det ;-)

Dejlig rolig og overskuelig side. Et 10 tal herfra :-)
Avatar billede zerana Nybegynder
19. december 2003 - 19:59 #5
jeg synes at det er et ret snedigt design.
Jeg synes dog at det er mindre smart at undermenuerne går ned og overlapper teksten "velkommen til vores sted på nettet" Måske kunne man rykke det lidt ned så det står ud fra det øverste af scrollbaren. eller helt hen til højre, på den anden side af scrollbaren. Eller endnu bedre: måske skulle du resevere forsiden til en velkomst, og så helt lave være med at have den tekst stående andre steder end på forsiden?