Avatar billede dksl Nybegynder
19. december 2003 - 13:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder man rentesatser

Jeg får p.t. 2% i rente i min bank, ville høre om man på et eller andet site kunne finde de forskellige bankers rentesatser...

Eller blot et link til en bank der giver mere end 3%...

(jeg kan indsætte 40000 kr på kontoen, hvis det har nogen indvirken på renten)
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
19. december 2003 - 14:00 #1
Avatar billede l_otto Nybegynder
19. december 2003 - 14:09 #2
http://www.mybank.dk/

er god.... og reel
Avatar billede dksl Nybegynder
19. december 2003 - 14:14 #3
l_otto> Den højeste jeg kan finde er på 2,25 %
Avatar billede l_otto Nybegynder
19. december 2003 - 14:18 #4
ja den er ikke nem min ven... for dem der skal "låne" dine penge giver jo ikke meget mere en 3.25% så det er svært at få mere ud af det... med mindre du også køber aktier i banken... så kan du nogen gange give lidt højere
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
19. december 2003 - 14:22 #5
Hvad er der galt med mit link? F.eks. http://www.fbr.dk/penge/opsparbundet/
der gives der gode renter hvis du binder pengene
Avatar billede dksl Nybegynder
19. december 2003 - 14:29 #6
sadddam> ingen der giver over 3% for 40000 kr...

l_otto> Er der nogen der vil give over 3% på en aktionærkonto ?
Avatar billede l_otto Nybegynder
19. december 2003 - 14:39 #7
jeg har selv sat lidt over 100K ind i lokalbanken og købt aktier for 6.500 og jeg mener at jeg fik 2.75 ikke 3 eller derover...
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
19. december 2003 - 15:22 #8
dksl>  Ahh, min fejl. Jeg troede: "ville høre om man på et eller andet site kunne finde de forskellige bankers rentesatser..." betød et site med de forskellige bankers rentesatser. Beklager jed misforstod spørgsmålet.