Avatar billede charl8 Nybegynder
19. december 2003 - 09:50 Der er 3 kommentarer

Autogenereret mail og signatur

Jeg har lavet noget scriptkode, der skal lave en mail med noget autogenereret text i bodyfeltet. Herefter åbnes mailen for brugeren, der kan redigere denne, inden den skal sendes ud.

Problemet er bare, at den text, jeg har genereret, bliver placeret EFTER signaturen. Det er noget skidt.

Har I nogle forslag til, hvordan jeg via scriptkoden får placeret teksten oven over signaturen. Der må IKKE rettes i mailtemplaten.

Charlotte
Avatar billede jogii Nybegynder
19. december 2003 - 10:27 #1
Et forsøg kunne være at undlade den automatiske signatur og generere en signatur til lejligheden med din kode, evt. hente brugerens signatur onthefly mens du indsætter din tekst.
//Jörg
Avatar billede charl8 Nybegynder
19. december 2003 - 14:08 #2
Hvordan vil du udelade den automatiske signatur. Hvis du mener, at jeg bare kan slette min egen signatur, så er det irrelevant, da det jo er forskellige brugere, der skal kunne anvende funktionen, og jeg kan/vil ikke bede dem slå funktionen fra.

Problemet med signaturen er netop, at den ikke kan sættes. Eller rette, du kan ikke i scriptkode slå den automatisk signatur fra. Eller Jeg kan ikke se, at man kan det.
Avatar billede jogii Nybegynder
21. december 2003 - 12:08 #3
Jeg har haft held med at oprette et virtuelt LotusScript dokument i hukommelsen først og derefter vise det på skærmen. Det virker rimelig fint, dog ikke altid med DocLinks. Det virker bedst med @-kode.
Hvordan ser din kode ud? Kan du vise en kopi her på siden?
//Jörg