Avatar billede pernille_bergman Nybegynder
18. december 2003 - 15:12 Der er 1 løsning

Alert ved brug af makro

Jge har lavet en makro, der gemmer emails, og det hele virker fint, men hver gang makroen kaldes får jeg en alert der siger:
A program is trying to access data from outlook that may include adressbook information.Do you want to allow this?
Hvis man vælger ja kører den videre, men jeg vil gerne undgå at brugerne skal igennem den hver gang.
Makroen er tilføjet som "trusted source", men det hjælper ikke på dette problem. Er der noget man kan gøre?
Avatar billede pernille_bergman Nybegynder
18. december 2003 - 15:31 #1
..Sorry, det var mig der ikke havde søgt nok inden. Der er en anden der har spurgt om det samme