Avatar billede doktor Nybegynder
18. december 2003 - 15:02 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Menuen mangler i Word

Min menu i Word (altså Filer, Rediger ...) er forsvundet. Logger jeg på anden maskine på domænet er den også væk, så det ligger i min NT4-profil.

Hvor fisker jeg den frem igen?
Avatar billede madschristensen Nybegynder
18. december 2003 - 15:14 #1
Du kan højreklikke i det grå område oppe ved værktøjslinierne og vælge værktøjslinien standard.
Avatar billede doktor Nybegynder
18. december 2003 - 16:08 #2
Standard var allerede valgt. Jeg fravalgte den, og valgte den til, men det var ikke nok. Standard-menuen er også kun ikoner og selve menuen.
Avatar billede madschristensen Nybegynder
18. december 2003 - 16:13 #3
Peg på Værktøjslinjer i menuen Vis, og klik derefter på Tilpas. (eller dobbeltklikke i det grå område ved værktøjslinierne - men ikke PÅ en værktøjslinie) da du jo ikke har menu'en vis.

Klik på fanen Indstillinger.

Klik på Nulstil data.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. december 2003 - 16:14 #4
Prøv dette:

højreklik i det grå område oppe ved værktøjslinierne og vælge tilpas.

vælg fanebladet værktøjslinier og kryds menulinie af. Jeg har selv punktet men kan ikke fjerne markeringen, så jer er ikke sikker på at det virker
Avatar billede kado Nybegynder
18. december 2003 - 17:03 #5
Du er formentligt kommet til at trække i menulinien.
Prøv at trække en af de lodrette makeringer op eller ned, så kommer den måske frem igen ;O)

/kado
Avatar billede jkrons Professor
18. december 2003 - 17:34 #6
Højreklik på en værktøjslinie. Klik på Tilpas (nederst). I fanebladet Værktøjslinier skal du sikre dig, at der er flueben ud for Menulinie.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. december 2003 - 17:35 #7
http://www.mvps.org/word/FAQs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm  Der her skulle meget gerne kunne hjælpe dig.
Avatar billede jkrons Professor
18. december 2003 - 17:36 #8
Hjælper det ikke, så prøv at se på dette link:

http://www.mvps.org/word/FAQs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. december 2003 - 17:56 #9
*LOL* Der var vi enige jkrons
Avatar billede jkrons Professor
18. december 2003 - 18:20 #10
Jeps, men du var hurtigst *S*
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. december 2003 - 12:40 #11
Ok, lidt snyd det her, men det vigtigste er jo at spørger bliver hjulpet, og ikke at få point.
Avatar billede jkrons Professor
19. december 2003 - 12:42 #12
aovergaard-> Måske var det mit første svar der hjalp :-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. december 2003 - 12:52 #13
jkrons-> Det kan nemt være, men som sagt så er det også ligemeget, for jeg syntes faktisk det vigtigste er at spørgeren er blevet hjulpet. Kunne bare ikke lade være med at lægge en kommentar ;)

Rigtig Glædelig Jul.
Avatar billede jkrons Professor
19. december 2003 - 13:06 #14
I lige måde! Og jeg er enig i det med hjælpen til brugeren! :-)