Avatar billede bpraem Nybegynder
18. december 2003 - 00:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bullet G6

Hej !

Jeg har en Bullet G6 ftpserver. Jeg har tidligere set når jeg tilgår en ftp at der popper et vindue op med noget tekst i. (det kunne være regler for sitet) Kan det lade sig gøre i G6 ? I så fald hvordan...? Jeg har siddet og kigget lidt  rundt men har ikke kunne finde noget !

Håber der er nogen der kan hjælpe !

/Praem
Avatar billede bpraem Nybegynder
18. december 2003 - 00:15 #1
Der står den hedder BulletProof FTP server 2.15... Men jeg går ud fra det er det samme !?
Avatar billede djaahn Nybegynder
18. december 2003 - 00:28 #2
filen hedder ofte bare README, og kan lægges i de bib'er hvor du har lyst, altså de skal poppe op. Det er dog ikke alle clienter er understøtter det! Det er lidt en belast. Ellers kan du lave en welcome message i bullet ftp. men den skrives kun når du logger ind.
Avatar billede bpraem Nybegynder
18. december 2003 - 00:30 #3
Jamen en welcome message kommer ikke frem som en popup vel ?
Avatar billede djaahn Nybegynder
18. december 2003 - 00:37 #4
I nogle ftp clienter gør den... Det er forskelligt!
Avatar billede djaahn Nybegynder
18. december 2003 - 00:38 #5
Der kommer jo ingen popup i commando prompt udgaven af ftp!
Avatar billede djaahn Nybegynder
18. december 2003 - 00:41 #6
Kan ikke hjælpe mere, skal se filmland special om ringens herrer på dr2 også er det godnat...
God fornøjelse