Avatar billede larsemil Nybegynder
17. december 2003 - 22:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

James Bond banner

Hejsa

Til min hjemmeside om James Bond vil jeg meget gerne have et banner.
Størrelsen skal være 620*60.
Grundfarven skal være #00466E
Min sides url (www.jamesbond007.dk) må meget gerne fremgå af banneret.
Jeg ved faktisk ikke om der må være det specielle 007 logo på banneret. Mon ikke der er copyright på det logo! Men ellers kan der være nogle andre ting fra filmene på banneret.
Siden er slet ikke færdig endnu, men i juleferien får jeg tid til at lave en masse på den.
Glæder mig til at se hvad I kan :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. december 2003 - 23:50 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
20. december 2003 - 00:22 #2
godt gået Nanoq. Bare et lille tip; gør den mørkeblå teksten lidt lysere. Men nu er bare det min mening ;)
Avatar billede larsemil Nybegynder
20. december 2003 - 12:40 #3
nanog: Super fedt banner. Men kan det laves så den lyse plet der er yderst til højre har form som et projektil. Altså så det ser ud som om at pistolen i logoet lige er blevet affyret?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. december 2003 - 22:55 #4
Jeg har ganske kort eksperimenteret med det. Men ikke med noget godt resultat. Det bringer banneret ud af balance.

Jeg kunne måske godt lægge lidt mere energi i det, men så blive det ikke på denne side af jul. :)
Avatar billede larsemil Nybegynder
20. december 2003 - 23:16 #5
ok. Det som du har lavet nu er bestemt også helt fint. Jeg bruger dit banner på min side nu, men vi kan evt. skrives ved efter jul ang. forbedringer/ændringer på banneret.