Avatar billede plumo Nybegynder
17. december 2003 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

adresse linje.

Simpelt spørgsmål: Hvordan får man adresse linjen på sin side til feks. at hele tiden hedde www.bla.dk uanset hvor på siden nu er, så den undgår at få en adresse som denne www.bla.dk/index.asp
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
17. december 2003 - 20:56 #1
<html>
  <head>
  <title>frameset</title>
  </head>
  <frameset cols="100%,0%">
    <frame src="http://www.bla.dk">

  </frameset>
</html>
Avatar billede roenving Novice
18. december 2003 - 09:15 #2
-- og uanset om manden sidder i fængsel i Iraq, så har han ret ...

-- den eneste mulighed, du har for at fastlægge een adresse, er, at du bruger een side ...

Når du nu bruger asp kan du faktisk bare bede din server om at servere index.asp, når domænet kaldes, og så i den fil include den side, brugeren aktuelt har requestet ...

Ellers er der kun muligheden for at bruge (i)frames !-)
18. december 2003 - 16:21 #3
Det er omvendt;
indsæt:
<html>
  <head>
  <title>frameset</title>
  </head>
  <frameset cols="100%,0%">
    <frame src="http://www.bla.dk/etellerandet.asp">
  </frameset>
</html>
I index-filen under www.bla.dk.
Avatar billede roenving Novice
18. december 2003 - 17:05 #4
Ja !-)
Avatar billede plumo Nybegynder
18. december 2003 - 17:46 #5
Jeg er ikke interesseret  i nat bruge frames, men tak alligevel...

saddam får de 5point.