Avatar billede ludacris Nybegynder
17. december 2003 - 19:16 Der er 6 kommentarer

side redigering

Hey..

jeg vil have nogen links til at være i venstre del af siden... men noget tekst i midten...
bliver jeg nød til at lave det i tabeller?
for det jeg bare herre skod til...
Avatar billede fangel Nybegynder
17. december 2003 - 19:29 #1
det kan også laves med CSS og absolute-positioning... tjek html.dk eller andetsteds for det...

Morten
Avatar billede ludacris Nybegynder
17. december 2003 - 20:04 #2
Css...? hmm okay jeg bruger html.dk til HTML men har ikk prøvet css
Avatar billede fangel Nybegynder
17. december 2003 - 20:05 #3
CSS (Cascading Style Sheets) er ret gode til opstilling et tekst ;)

Morten
Avatar billede ludacris Nybegynder
17. december 2003 - 20:15 #4
ER DU SINDSYG DET FEDT!!!!!

jeg har lavet en .css fil som styrer baggrundsfarven for alle mine 350 html dokumenter !!! TAK!!!!

du må få 100 ! hvis du vil..
Avatar billede roenving Novice
18. december 2003 - 08:54 #5
Problemet med at have en stak links til venstre og noget tekst i midten, løses mest elegant med at samle alle links i en div med float:left; som en del af style'n og teksten i en anden div, som ligeledes skal have float:left;
Avatar billede fangel Nybegynder
18. december 2003 - 16:50 #6
tjaa - du ka da i hvert fald få et svar... antal point bestemmer du selv - har sådan set en del selv...

Morten