Avatar billede balling Nybegynder
17. december 2003 - 17:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Titel skrevet med legeklodser!

Jeg skal have lavet en forside til en 2. årsopgave på HF. Nu har jeg forgæves forsøgt mig med at tegne og gøre ved, men uden større held.
Jeg spørger derfor nu; er der nogen der håndtere en blyant eller et 3D program så godt at de til senest imorgen (torsdag) kl. 18.00 kan skrive titlen "børns leg" med legeklodser? Altså terninger med et bogstav på hver side! Hvis det er håndtegnet er farvelægning ikke nødvendigt og er det grafisk skal det helst være i et GODT render (ingen pixelerede skygger)! Det behøver ikke være realistisk, men må gerne være cartoonish.

Håber nogen kan hjælpe!

- Balling

PS: Skal kunne gå fra venstre til højre margin på et stykke A4 papir!
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. marts 2004 - 09:57 #1
tror at du har afleveret...

luk lige spørgsmålet
Avatar billede balling Nybegynder
16. marts 2004 - 14:08 #2
lukker