Avatar billede jsmitx Nybegynder
16. december 2003 - 23:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sæt logitech mx900 til bærbar med bluetooth

jeg har en acer travelMate 800 med bluetooth som jeg gerne vil koble sammen med min logitech mx900 mus uden brug af logitechs bluetooth hub. er der nogen der ved hvordan?
Det høje antal point skyldes at det haster.
Avatar billede lavridsen Nybegynder
19. december 2003 - 13:31 #1
Samme problem her.. bare med en Dell bærbar..
Avatar billede wiibroe Nybegynder
09. januar 2004 - 17:04 #2
Der skal være en HID profil i den BT stack der er installet paa computeren, saa skulle musen connecte og virke som en standart mus.

Wiibroe
Avatar billede aniels21 Nybegynder
04. marts 2004 - 23:34 #3
a WA??, HID i BT stacken. Hvad vil det sige på dansk? Hvordan gør jeg det?
Avatar billede treypocca Nybegynder
29. maj 2004 - 20:01 #4
Du skal trykke på den lille connect knap under musen, så kan din bærbar finde musen.