Avatar billede berthelbaek Nybegynder
16. december 2003 - 12:57 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Download af filer fra flash

jeg har nogle lydfiler som skal kunne downloades fra min .swf - Problemet er imidlertid at når jeg afprøver funktionen åbner den et nyt vindue, som så afspiller filen. Det der gerne skulle ske, er at man får muligheden for at gemme den på sin harddisk.

Hvordan afhjælper jeg dette?
Avatar billede -42- Nybegynder
16. december 2003 - 12:58 #1
omdøber den til noget andet end .mp3
-f.eks. .bin
Avatar billede maxsover Nybegynder
16. december 2003 - 13:05 #2
ellers kan du pakke sangene ned til zip filer.
Det skulle gerne virke:P
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
16. december 2003 - 13:05 #3
Ja det fungerer, men problemet er jo så at brugeren der henter filen ikke ved hvad han/hun skal gøre ved den ... er der ikke en måde hvor den beholder .mp3?
Avatar billede -42- Nybegynder
16. december 2003 - 13:07 #4
ikke hvad jeg ved af...
Avatar billede _michael_ Nybegynder
16. december 2003 - 13:19 #5
Nej... for brugeres computere har registreret forskellige programmer som eks. winamp, quicktime, mediaplayer til automatisk at afspille disse filer. Når du gemmer som zip eller som et ukendt format ved computeren ikke, hvad den skal gøre - andet end at downloade den.
Avatar billede maxsover Nybegynder
16. december 2003 - 13:36 #6
takker for points:P