Avatar billede mrpingo Nybegynder
16. december 2003 - 11:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte side(r) fra ét dokument til et andet.

Er det muligt at angive at jeg vil have flyttet side 4 fra Dokument A, til side 6 i dokument B?
Uden at skulle markere og udføre copy/paste.

Foreksempel at jeg vil have siderne 9,10,11,12,13 fra dokument A, indsat efter side 5 i dokument B?
Avatar billede jkrons Professor
16. december 2003 - 12:04 #1
Det nemmeste er givet vis copy/paste.

En anden, men ikke specielt effektiv metode er, at slette de sider i dokument A, der ikek skal flyttes. Gem så dokument a som dokument C. Åbn dokument B og gå til side 5. Vælg Indsæt - Fil. Vælg dokument C. Så indsættes dokument c, som kun indeholder de relevante sider fra dokument A. Derefter kan dokument C så slettes.
Avatar billede jkrons Professor
16. december 2003 - 12:06 #2
Jeg går ud fra, at det du i virkeligheden efterlyser er en mulighed, der ligner det sidste, men hvor du bare kan vælge forskellige sider fra dokument A, ligesom når du udskriver. Men det er desværre ikke muligt. Og årsagen er, at Word ikke opfatter en side som en side tekst. En side i Word forstand er bare den tekstmængde, der tilfældigvis kan stå på et stykek papir. I modsætning til fx PowerPoint, hvor et dias er en fast afgrænset størrelse.
Avatar billede mrpingo Nybegynder
23. december 2003 - 10:25 #3
Jep, jeg efterlyser en mulighed, der på enkel vis gør som du beskriver. Et simpelt 'Klik & Flyt' system.
Måske er der her en niche-mulighed for en behændig programmør?

Jeg siger tak for indlæggene, omend det ikke førte til så meget *S*

God Jul & Godt Nytår