Avatar billede koxxxx Nybegynder
17. januar 2001 - 10:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

BIOS opdatering af grafikkort.

Hvordan opdaterer jeg BIOS\'en på mit grafikkort (ASUS Geforce 256 32 Ram)
Avatar billede koxxxx Nybegynder
17. januar 2001 - 11:14 #2
Xtom\'
Uddyb venligst.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
17. januar 2001 - 11:22 #3
For 8 points?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
17. januar 2001 - 11:25 #4
Ok da, linket havde jeg jo i forvejen fra dit sidste post.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
17. januar 2001 - 11:27 #5
Tsk..
Avatar billede malte_ohlers Nybegynder
18. januar 2001 - 22:07 #6
Du skal bare downloade den nyeste bios fra www.asus.com, det er en exe fil som du bare skal køre, det er meget let.

Når du flasher (opdaterer)BIOSen går skærmen i sort lidt tid, du må under ingen omstændigheder slukke eller genstarte computeren!! Dette er meget vigtigt! Men hvis du kommer til at gøre det, bliver du nok nød til at tag grafikkortet ud og sætte et PCI kort, gå ind i BIOS (på computeren) sæt computeren til at starte op med PCI kortet først. Sæt her efter dit GeForce kort i computeren. Tænd så computeren start den op i fejlsikkertilstand og kør BIOS updaten igen.
Men husk det er kun hvis der går noget galt.

Venlig hilsen
Malte Øhlers
Avatar billede xtom2 Nybegynder
18. januar 2001 - 23:01 #7