Avatar billede zijco Nybegynder
16. december 2003 - 11:13 Der er 3 kommentarer

hjælp til forside

hejsa, jeg er nu igang med at lave en større skriftlig opgave, og jeg skal altså lige have noget hjælp til en lækker forside, forsiden skal bruges til forside på en rapport, størelsen skal være en A4 format, og jeg har nogle krav:

Det skal ligesom være en foside hvor to flag (det koreanske og det syd koreanske) de på en eller anden måde skal gå ind i hinanden, og så skal der selvfølgelig også være en overskrift, "KoreaKrigen"...

MVH ZijCo....
Avatar billede djpono Nybegynder
16. december 2003 - 11:33 #1
Hvad er din vinkling på projektet?
Vil du fortælle noget med forsiden?
Hvilket flag skal være øverst?
Avatar billede zijco Nybegynder
16. december 2003 - 14:48 #2
det er stort set ligemeget hvilket flag der er øverst, i må frit vælge, bare det bliver flot... selve temaet i min rapport er koreakrigen....
Avatar billede madshammer Nybegynder
17. december 2003 - 17:46 #3
Det skulle vel aldrig være muligt at få tilsendt et billede af de to flag? Jeg har lidt problemer med at finde et ordentligt billede af det nordkoreanske flag...

Mvh. Mads