Avatar billede billy99 Nybegynder
16. december 2003 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Siden forældet i Explorer

Nogen gange når jeg vil bladre en side tilbage i explorer siger den:

Advarsel! Siden er forældet. Den anmodede side blev oprettet ved hjælp af de oplysninger, du har sendt i en formular. Denne side er ikke længere tilgængelig. Som en sikkerhedsforanstaltning sender Internet Explorer ikke automatisk oplysningerne igen.

Hvis du vil sende oplysningerne igen og se denne webside, skal du klikke på knappen Opdater.

Det er skide irreterende, da jeg så tit kommer mange sider tilbage!!

Nogen der ved hvordan man ændre nogle indstillinger så den ikke gør det?
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. december 2003 - 10:37 #1
Sådan er det bare, det er p.g.a. dårlig programering, det er gerne når du vil tilbage til en side med et søgeresultat på, ikke?
Avatar billede maxsover Nybegynder
16. december 2003 - 10:38 #2
kan man ikke: internet instillinger > sikkerhed > tag den helt ned til "Lav"
Avatar billede billy99 Nybegynder
16. december 2003 - 10:53 #3
jo det er meget ved søgninger, men jeg syntes nemlig ikke at den gør det på vores anden computer, derfor tænkte jeg at det måtte være nogle indstillinger..
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. december 2003 - 11:20 #4
Det skal lige siges at mine sikkerheds instillinger står på "Lav", men jeg får også ofte disse beskeder, bare så du ikke føler dig snydt, max. :-)

-mads hammer
Avatar billede billy99 Nybegynder
16. december 2003 - 11:24 #5
ja jeg har også lige prøvet at ændre mine indstillinger men det gav samme resultat