Avatar billede jakobloye Nybegynder
16. december 2003 - 10:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med opdaterings hastigheden (Hertz) ved fuld skærm

Jeg har for nylig skiftet fra WIN98 til Win 2000, og derefter stødt på et underligt problem
Jeg har en Sony 15" TFT skærm der max kan køre 60 Hertz.
Når jeg bruger "fuld skærm" i en CMD prompt, skifter Windows skærmopløsning og skifter til 79 Hertz.
Min skærm fejler og viser "out of range"
Det virkede fint i Win 98, Win 2000 må bruge andre indstillinger i deres CMD prompt
Kan jeg ændre Windows indstillingerne så en CMD prompt i fuld skærm køre 60 Hertz?

Hilsen Jakob
Avatar billede kristian_hansen Nybegynder
23. december 2003 - 14:56 #1
Bare for at få stillet min nysgerrighed. Hvis du kører fuld skærm hvordan kan du så se hvor mange Hz den kører.
Avatar billede jakobloye Nybegynder
03. januar 2004 - 20:17 #2
Min Sony skærm har en menu hvor der står 79 Hertz OUT OF RANGE...