Avatar billede banazmi Nybegynder
16. december 2003 - 10:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Driver til Lite-on CD-WR (48-12-48)

Hej
Jeg har en cd.rom brænder (lite-on 48-12-48). Jeg har siftet sytemt til XP og kan ikke finde driver-cdrom til brændren. jeg har kigget i lite-on web og i dirver-guide.com men har ikke kunne finde noget. Er der nogen der kan hjælpe mig med det.
Avatar billede peet-49 Novice
16. december 2003 - 10:17 #1
Du skal ikke bruge driver, kun brændersoftware.
Avatar billede tigerdyr2 Nybegynder
16. december 2003 - 10:31 #2
Dette drev, skal ikke bruge driver, den er direkte kompatibel med XP, Hvis den ikke virker med dit brænder program, prøv at opgradere til Nero version 6 eller højere. Hvis windows ikke finder den, skyldes det at den er monteret forkert eller defekt.
Avatar billede banazmi Nybegynder
16. december 2003 - 10:54 #3
I enhedshåndtering kan jeg se at driveren er istalleret.
Jeg har haft brændersoftware installert. Når jeg lavede en session til at brænde og startede "brænd", Så gik softwaren direkte til at danne en image fil og jeg får ikke mulighed for kunne vælge til brænding.
Så tænkt jeg at det kunne skyldes at driveren var forkert. Men det er det så ikke!
Avatar billede peet-49 Novice
16. december 2003 - 11:00 #4
Det er indstillingerne i nero, der er forkert.
Avatar billede banazmi Nybegynder
16. december 2003 - 11:06 #5
ok. Jeg forsøger at rette i instillingeren når jeg kommer hjem og vender tilbage imorgen. men tak for hjælpen foreløbigt.
Avatar billede peet-49 Novice
16. december 2003 - 11:09 #6
Selv tak.
Avatar billede banazmi Nybegynder
16. december 2003 - 21:44 #7
Tak for hjælpen jer begge to. Jeg genistallerede nero 6. Vupsi så kunne det godt brænde. Tak for hjælpen jer begge to. Jeg valgt at give 2/3 af point til peet49 og 1/3 del til tigerdyr2. Håber det er ok.
Avatar billede peet-49 Novice
16. december 2003 - 22:38 #8
Takker.