Avatar billede hj_hoberg Nybegynder
16. december 2003 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Group Policy på alt undtaget alle servere i domainet

Jeg har oprettet en SUS server men ønsker ikke at mine servere automatisk skal installere evt. patches. Hvordan undgår jeg dette? Jeg påtænker at lave en Group Policy på Domain niveau, (men det går jo nok ikke) da serverne er med i domainet, vel? Hvis alternativet er at smide Group Policys på diverse OU'er istedet for, kan jeg frygte at det bliver svært at vedligholde det i det lange løb! Er der en anden måde som jeg har overset?
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
16. december 2003 - 09:36 #1
Jeg har lagt Windows-Update GPO'en på maskin-niveau (workstations i AD) og selvfølgelig ikke lagt den på mine servere, så ved joining til domænet på maskinen bliver disse tildelt denne GPO og så kører det perfekt. Kører som dig også SUS

ng_tnt
Avatar billede hj_hoberg Nybegynder
16. december 2003 - 10:04 #2
Tak for dit hurtige og præcise svar. det er jo indlysende når det bliver serveret for en som her. 1000 Tak og Glædelig jul :-)
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
16. december 2003 - 12:31 #3
Takker - og i lige måde