Avatar billede roger Nybegynder
16. december 2003 - 04:33 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Et webHotel der virker ?

Hej eksperter

Jeg har læst de indlæg der har været omkring webhoteller og asp.net, men syntes ikke lige at kunne læse nogle evt. anbefalinger ud af det.

Nu har jeg inden for det sidste 1/2 - 1 år haft to asp.net hoteller hos hhv. www.wannafind.dk og www.webhotel-domain.dk og ingen af dem har kunne finde ud af at sætte det op.

Derfor vil jeg meget meget gerne høre om der er nogle herinde der har gode erfaringer med et hotel, dvs. et asp.net hotel der kan køre aspx sider :)
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
16. december 2003 - 06:54 #1
Jeg har en del asp.net baserede sites kørende hos SecNet - det kører godt.
Avatar billede gulbaek Nybegynder
16. december 2003 - 08:23 #2
Har haft en masse problemer med www.webhotel-domain.dk og www.web10.dk Men nu er det lykkes mig at finde et ordentlig webhotel til rimelige penge. www.concor.dk hoster min side nu og dem er jeg ganske tilfreds med.
Avatar billede lauge Nybegynder
16. december 2003 - 09:33 #3
jeg brugte 2 dage på at fejl finde hos Scannet - så kom det også til at virke.
MEn jeg endte alligevel med at sætte min egen Win2003 server op, da jeg var træt af ikke at kunne få 100% min egen opsætning til mine kunder.
Avatar billede askhoej Praktikant
16. december 2003 - 11:04 #4
Jeg benytter Azero og generelt ganske tilfreds, selvom de er ekstremt dårlige til at sende deres faktura ud. Men kender ingen andre steder hvor man for MS SQL med webhotellet til 99 kr. om måneden (?)

http://azero.dk/salg/webhoteller/firesiteplus/
Avatar billede lauge Nybegynder
16. december 2003 - 11:10 #5
husk nu at pris og service hænger sammen :-)
For hvis ikke de 2 ting hænger sammen så går firmaet jo konkurs og lukker...
Avatar billede henrikgn Nybegynder
16. december 2003 - 17:29 #6
asp.net kører glimrende hos www.webdomain.dk, men desværre er de nede HEEEELE tiden... Så hold dig fra dem!
Avatar billede agerbeck Nybegynder
16. december 2003 - 17:43 #7
Jeg har benyttet www.dotdomain.dk i snart en måned. Det har fungeret upåklageligt, og servicen har været i top. Benytter asp.net sammen med mysql på deres servere.
Avatar billede pladekusken Nybegynder
16. december 2003 - 19:53 #8
Jeg har gennem 1 år haft gjort brug af www.jepponet.dk
- God service, hvor man rent faktisk kommer igennem.

Hvis der har været små vanskeligheder, er de blevet ordnet hurtigt.
- Prisen er også meget rimelig!

/ René
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. december 2003 - 13:42 #9
www.abusiness.dk kan anbefales.
Avatar billede roger Nybegynder
25. december 2003 - 07:21 #10
takker og lukker