Avatar billede davis Nybegynder
15. december 2003 - 21:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 routere

Hejsa,
Jeg har en del problemer med et netværk sat op i en andelsforening. Get2net leverer router + switch som deles (dynamisk) ud til ca 15 lejligheder. Dette burde være til at overskue. Men der er tilsyneladende en masse fejl på systemet. For at teste om det enten skulle være en fejl fra udbyderen, fejl i router, switch eller intern netværksfejl, havde jeg tænkt mig at sætte en router ekstra på (Før hele netværket) Så kunne jeg lave et lille netværk til mig selv som gik uden om det store netværk.

Men så kommer mit spørgsmål. Kan jeg lave en kombination som:
ny router => router => switch => stort netværk                          Min computer.

I så fald hvilken router skal man bruge??
Avatar billede lunse Nybegynder
15. december 2003 - 22:10 #1
Har haft problem med 2xswitch til et Lan-Party...Kunne ikke få alle på nettet
Avatar billede kenp Novice
15. december 2003 - 22:43 #2
du kan bruge vilken som helts normal router til ca. 500,- !