Avatar billede ljunggreen Nybegynder
15. december 2003 - 21:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

to skærme i xp pro

jeg har en tv out udgang i mit grafik kort og vil gerne tilslutte et tv dertil, så jeg kan se dvd på mit tv. Har før kørt med win me, hvor det virkede fint, men har skiftet til win xp pro og kan ikke få det til at virke. Jeg kan ikke se mere end een skærm i egenskaber for skærm, hvor der før har været to. Er der nogen der kan hjælpe mig?...
Avatar billede resten Nybegynder
15. december 2003 - 21:17 #1
Har du opdateret dine grafikkort driver ?
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
15. december 2003 - 22:42 #2
jepp det hjalp ikke
Avatar billede tigerdyr2 Nybegynder
16. december 2003 - 11:03 #3
Hvilket grafikkort har du ?
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
17. december 2003 - 21:33 #4
det er lige meget for jeg har fået det til at virke - det var driveren - den driver jeg opdaterede var for gammel - men jeg mailede til fabrikanten - aopen , der sendte et lint til den rigtige driver, så nu virker det. Send lige det første svar igen (som svar)
Avatar billede resten Nybegynder
18. december 2003 - 06:45 #5
Done.