Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
15. december 2003 - 20:21 Der er 1 kommentar

CD-samling i database vha. ren PHP i en txt-fil eller i MySQL

Hej.

Jeg vil meget gerne kunne lave et meget simpelt system, så jeg skal kunne indtaste mine CDer ind i en database, som så bliver hentet ud i en .php-fil i alfabetisk rækkefølge, og så det er muligt kun at se artist, albumtitel og format.
Så kan man klikke på albummet, og komme ind i en ny fil hvor det så er muligt at se overskrift med artist og albumtitel. Desuden kan man se coverbillede, udgivelsesår, min vurdering af pladen, format, "additional info", trackliste og mulighed for at tilføje ekstra "info"-muligheder.

I princippet er det sådan som her: http://www.marks.dk/cd/ark.htm - bare at jeg ikke skal intaste det hele i en ny html-fil hver gang, men kan hente det ud fra en database i en php-fil.

Håber der er nogen der kan hjælpe, og få lidt point for ulejligheden, for jeg vil virkelig gerne have gjort det hele lidt nemmere :)
Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
15. december 2003 - 20:23 #1
Glemte at skrive at man kan se noget hen af det jeg gerne vil have, dog så jeg hver gang skal skrive det i html, her: http://www.marks.dk/musik.php