Avatar billede kastum Nybegynder
15. december 2003 - 20:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan jeg sælge min pc til?

Hej Alle Sammen.
Jeg sidder og overvejer at sælge min pc og derefter købe noget større og vildere.
Hvad ville i mene man skulle sælge min computer til?
Info:
Cpu: Amd Thunderbird 1200mhz
Bundkort: Soltek (SL-75DRV5)
Ram: 256mb ddr pc2700
Grafik: Geforce 2 mx400 64mb
Harddisk: 80gb Maxtor
Lydkort: Soundblaster live 1024
Diskdrev: Floppy
Skærm: Ingen
Brænder: Liteon 52x24x52
Keyboard: Ingen
Mus: Ingen
Kabinet: CODEGEN 4046-C10 LOW/NOISE 300 WATT PSU
Netkort: 10/100mbit

Den er selfølgelig køreklar (Bortset fra Tastatur, mus og skærm.)

/Kastum
Avatar billede bredker Nybegynder
15. december 2003 - 20:10 #1
max 1500,00
Avatar billede dcheng Novice
15. december 2003 - 20:15 #2
1500kr det er også abolut max...
Jeg kan kun sige behold den og bruge den som server hvis du er til downloads ller lign. :D
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 20:16 #3
Ved at vores lokale nanoq kan sælge sådan en fyr til en god pris :))

Men som Bredker allerede siger ville jeg også sige 1500kr max
Avatar billede m-andreassen Nybegynder
15. december 2003 - 21:22 #4
Max 1000 Kr
Avatar billede sas_dk Nybegynder
16. december 2003 - 09:57 #5
1000kr men det er for dumt at sælge.....
Du kan bare opgradere delene istedeet. Det er meget billigere og så bestemmer du udelukkende selv hvor godt dit indhold skal være.
Avatar billede sakul Praktikant
16. december 2003 - 13:57 #6
Hvis du kigger i gul og gratis, eller den blå avis, så opdager du at du næsten intet får for din gamle pc.. jeg har haft 5 pcére, kører på den sjette nu..
Jeg har aldrig kunnet få mig selv til at sælge min gamle da jeg aldrig har kunnet få noget videre for dem i forhold tl købspris..
Tilgengæld har jeg altid en pc ekstra tilsluttet i et netværk..
Den bruger jeg så til download og til at multiplaye med venner og min søn på 6 år.. Det er kanon.. desuden gemmer jeg de gamle dele, jeg har nemli fundet ud af at jeg får brug for næsten det hele igen på et tidspunkt.

Kabler,keyboards, skærme osv.. det er godt at have lidt ekstra stående ..
Avatar billede ird Praktikant
16. december 2003 - 14:00 #7
Fornuftigt Sakul
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. december 2003 - 14:00 #8
Tjaahh... her ville jeg så sige mellem 1500,- og 1750,-

Hvad en brugt pc kan indbringe er ikke direkte proportionalt med processorhastighed, ram eller størrelse af harddisk. For mange brugtpc's købere er en pc blot en pc. Alle de tekniske detaljer er mindre væsentlige.

Kan du sælge den med tastatur, mus og skærm, kan du lægge minimum 500,- til. Uanset HVILKEN skærm der medfølger.