Avatar billede soloboy Nybegynder
15. december 2003 - 18:20 Der er 2 kommentarer

launcer program til windows xp

Hej,

Jeg er ved at sætte 5 pc op i en ungdomsklub, og da jeg vil gøre det nemt for brugerne at starte spil/programmer. Vil jeg gerne have et launcer programer der stater op i stedet for explorer.exe. Der må også gerne være noget sikkerhed i programmet så brugerne ikke kan installere spil/programmer på pc'erne

På forhånd tak
Avatar billede tripwire Nybegynder
16. december 2003 - 09:49 #1
Den med explorer.exe har jeg ikke umiddelbart nogen løsning på, da denne process er ret kritisk.. men kan du ikke bare sørge for at de kun kan logge ind med en bruger som har begrænset adgang?

hvad mener du med launcher program?
Avatar billede soloboy Nybegynder
28. december 2003 - 20:30 #2
Som fx på Boomtown har de et program som køre på alle pc'er. Det program starter ved opstarten af xp og man kan ikke komme ud i det normale windows. Jeg ved godt jeg ikke kan få lige det program men neoget lindene vil være fedt.

/soloboy