Avatar billede holmmloh Nybegynder
15. december 2003 - 14:25 Der er 11 kommentarer

composite t-out til b&o tv sort/hvid

facts:
grafikkort: geforce 2 mx400 64 mb m tv-out.
tv: b&o, m. s-vhs indgang

selvom der bliver brugt s-vhs kabel eller komposite kabel, bliver tv skærmen sort hvis. fjernsynet understøtter s-vhs basta!

en eller anden gud, som kan forklare mig hvad jeg skal gøre for at få tv skærmen i farver?
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 14:30 #1
skift til PAL tv-out
sæt opløsning/refres rate ned til 800x600@60hz
skift til composite udgang elelr prøv andre indgange på tv
prøv at gå igennem video/DVD
få fat på et color fix eller skift tv

Har du gjort dette?
Avatar billede kenp Novice
15. december 2003 - 14:30 #2
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 14:31 #3
Højreklik på desktoppen og vælg properties.
Tryk Settings
Tryk Advanced
Tryk Displays
Tryk TV
Tryk Format
Vælg PAL B (den vi bruger i DK)
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 14:32 #4
Avatar billede holmmloh Nybegynder
15. december 2003 - 14:32 #5
Alle de ting du nævner er foretaget, uden andet resultat at det forbliver sort/hvis
Avatar billede kent18 Nybegynder
15. december 2003 - 15:00 #6
Du skal bare bruge TvTool
det virkede for mig...
hent det på http://tvtool.info/
Avatar billede egidiussen Nybegynder
15. december 2003 - 15:55 #7
Hejsa
Jeg har osse et GF2 og det hjalp for mig at sætte "video-output" til "sammensat S-vhs"....

Skipper
Avatar billede whpsnp Nybegynder
15. december 2003 - 18:33 #8
Jeg har også et B & O tv. Havde samme problem i starten, men det hjalp med en colorfix. Købte den i Expert for 49 kr. Dog med den finte at hver anden gang jeg bruger tv-out er det i sort/hvid indtil jeg tager min colorfix ud og bare bruger s-vhs kablet. Tja....tv-out's veje er uransagelige. Kender ingen, der ikke havde problemer i starten...
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 11:12 #9
havde du brug for mere hjælp?? og skal man smide et svar?  Ellers afviser du bare
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 11:16 #10
Mon ikke det er tid til lidt feedback her??
Avatar billede ird Praktikant
09. juni 2004 - 08:09 #11
Du må sådan set selvom det her, men du burde kikke lidt her:

http://expfaq.1go.dk/?id=1#vejledning_til_nye_brugere
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Så er du godt igang med at blive en god bruger af forrummet.
På den måde slipper du for irettesættelser fra folk hvis du træder ved siden af :))

Husk at lukke dine gamle spørgsmål. Dette gør at du en aden gang har nemmere ved at få kvalificeret hjælp :)

Alt med gult og mørkegrønt venter på afslutning eller feedback.